وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات

 
تاریخ: 27-11-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش

 

 

 

1-4 اهداف تحقیق

 

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر اعتماد و عادت در خریدهای الکترونیکی پرداخته است، همچنین رضایت خریدار، ارزش ادراک­شده و آشنایی را به عنوان پیشایندهای عادت در خریدهای آن­لاین در نظر گرفته شده است.

 

1-4-1 هدف اصلی

پروژه دانشگاهی

 

 

شناخت تأثیر متغیر اعتماد بر قصد خرید مجدد کتاب بصورت آنلاین در میان دانشجویان.

 

1-4-2 اهداف ویژه

 

1)شناخت تأثیر عادت بر رابطه بین اعتماد و قصد خرید مجدد آنلاین.

 

2) شناخت تأثیر متغیرهای آشنایی، لذت و رضایت بر متغیر عادت خرید آنلاین.

 

3) شناخت تأثیر ارزش ادراک شده بر رضایت خریدار در خریدهای آنلاین.

 

– Mummalaneni & Meng

 

– Wang et al

 

– Tariq & Eddaoudi

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )مطالعه تاثیر رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ … »
 
مداحی های محرم