وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تأثیر گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بین الملل صنایع کوچک و متوسط

 
تاریخ: 27-11-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

…………………………………………………………………………………………………………………………………99

 

5-1 نتایج توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………….99

 

5-2- نتایج آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………….100

 

5-2-1- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول………………………………………………………………………100

 

5-2-2- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم………………………………………………………………………101

 

5-2-3- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم……………………………………………………………………..101

 

5-2-4 نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………….101

 

5-2-5- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………….101

 

5-2-6- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی ششم…………………………………………………………………….102

 

5-2-7- سایر یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………102

 

5-3- پیشنهادات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..102

پروژه دانشگاهی

 

 

5-3-1- پیشنهادات سیاستی ………………………………………………………………………………………………….102

 

5-3-2- پیشنهادات پژوهشی …………………………………………………………………………………………………103

 

5-4- محدودیت های پژوهشی ……………………………………………………………………………………………..104

 

منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………….106

 

الف: فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………106

 

ب: انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………….107

 

 

 

 

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« تأثیر بکارگیری فن­آوری اطلاعات و ارتباطات بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی درونیجرایم علیه عدالت قضایی موضوع قانون مجازات اسلامی مصوب 1390 و اسناد بین المللی »