وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش در شرکت توزیع برق منطقه­ای شهر اصفهان

 
تاریخ: 27-11-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

پژوهش

 

برایان کوئین[4] این چنین بیان می کند که :” سه چهارم ارزش افزوده ایجاد شده در هر سازمانی به واسطه در اختیار داشتن دانش خاص آن سازمان می باشد. ” با توجه به اهمیتی که دانش در دنیای امروزی پیدا کرده است، روش و نوع استفاده از دانش و برقراری زمینه هایی جهت انجام گرفتن این مهم ضروری به نظر می رسد. در حال حاضر مدیریت دانش بطور گسترده به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته شده است و سازمان های زیادی از آن به عنوان یک استراتژی اساسی در راستای دستیابی به مزیت رقابتی استفاده می نمایند. درصد بالایی از سازمان­هایی که مدیریت دانش را به عنوان استراتژی اصلی خود برگزیده اند، به اهداف موردنظر خود دست نیافته و احساس می کنند که تحقق آن امری غیر عملی است.

 

[1] – Wang & Chang

 

[2] – Liebowitz et al

 

[3] – Knowledge Management

 

[4] – Brian Quinn

پروژه دانشگاهی

 

 

[5] – Delong and Fahey

 

[6] – Koulopoulos & Frappaolo

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« مبانی فقهی و حقوقی نظریه تعامل گرایی در جرم شناسیارزیابی اثرات متقابل دارویی و فعالیت ضد باكتریایی عصاره متانولی خارخسک روی ایزوله‎های بالینی Escherichia coli »
 
مداحی های محرم